Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har fått låne en, men følger ikke med noen bruksanvisning! Og jeg skjønner ikke helt hvordan den skal brukes? Skal det fylles i noe vann noe sted? Hva betyr alt det som er på skruknappen? Og hva er det som ligner en eggkoker som følger med =) Kan jeg putte pumpa i den???
mamma til s@lma Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hei, Jeg har ikke den selv, men har vurdert å kjøpe og derfor snakket med folk på babyutstyr butikker om denne sterilisatoren. Hvis det er den fra Avent, så får du brukt den bare til avent flasker, andre passer ikke, har sjekket det sammen med selgeren på butikken. Det er nemmlig grunnen til at jeg ikke har kjøpt den. Det som ligner eggkoker skal du ligge i bunnen av sterilisatoren, og så setter du flaskene i de runde hulene med bunnen opp. Så tar du 200 ml vann i og heller i sterilisator skål, legger du cover på og putter i microøvn i 3 minutter. Tror også du kan prøve å google å se om du finner noen bruksanvisning på den, det kan hende det ligger på nettsiden til producenten. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå