Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Her går det i rent, hvitt hat: -Syk for faen -Gressenke -Eksamenshelvete -Sa jeg syk? -Ja, og så regner det. Ikke at jeg skal ut.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Slutt med typen. slutt med typen nevnte jeg at det er slutt med typen? Buhuu! Det er så kjipt å begynne på nytt igjen!
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 -Reisenerver, allerede to mnd før jeg skal dra... -Isjiasnerve i klem -Sure unger -Reisenerver -Og enda mer reisenerver... (Ja, jeg har angst for å reise alene, hvertfall når jeg ikke er vant.... ;P)
Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Det er deilig å reise alene av og til. Hvor skal du?
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal til Nord Norge, i bryllup til ei venninne... Jeg gleder meg til å være alene, ut på tur, men det er selve TUREN jeg gruer meg til... Hehe.. Jeg kommer til å rote bort ett eller annet, bagasjen eller meg selv, eller gå på feil fly eller noe... Jeg er jo ikke vant til å fly... =/
hit og dit Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 - eksamenshelvette her og, muntlig eksamen - eksaminator, sensor og lærar er den samme personen - null soving om natta meir, den ungen lukter når det ikkje passer - mas mas mas, når kjem dåke heime, når kjem dåke heim: VEIT IKKJE FOR H.... - bråkete akvariumsdritt, stygge fisker er det og utenom kampfisken min Bikkja er god da......og ungen er blid når den er våken heldigvis.
Gjest ->>- Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Så har du jo i det minste anledning til å sjarmere vedkommende i senk? Eksaminator er forsåvidt synonymt med lærer her også, men jeg har da aldeles ikke vært nok til stede til å kunne gamble med x-faktoren. Muntlig suger.
hit og dit Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Har glemt å smiske gjennom semesteret, for eg trudde ikkje det var mulig å få egen lærar på eksamen. Så nå er det best å slå på sjarmoffansiven. Får la være å amme og blåse puppene opp maks. Ungen får drikke cola. Er det patetisk å grine om han stryker meg: buhu I need time with my baby, all I want is a vacation. Kven treng vel sjølvrespekt når dei kan få tre veker med ferie?
piano♫ Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 - Karakterer - Karaktersetting - Rotet jeg selv har laga, som gjør det arbeidsomt å drive karaktersetting - Rettinger med stram tidsfrist - Rettinger generelt - Å tilbringe en hel søndag på jobb Noen som sa siste frist i morgen...? :-(
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 - ungen vil ikke sove - når ungen sovner går det garantert bare to timer før hun våkner - etter det går det garantert bare to timer til før hun våkner - --------//--------- - --------//---------
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå