Gå til innhold

Pakke bagen snart kanskje..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 22 dager igjen til termin, og ting kan jo faktisk skje når som helst...

Har mye kynnere, og de har begynt å bli litt vonde i det siste.

Men likevel, det kan jo enda ta laaang tid.

Vel, jeg får begynne å tenke tanken da, om ikke annet;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 25 dager igjen selv....har funnet fram bagen og toalettvesken...men det er vel det hele...hehe..kanskje snart på tide å ordne resten :o) Merker at jeg har bedre tid denne gangen...selv om jeg egentlig ikke har det...hehe. Jeg gikk overtid med første så det er kanskje derfor jeg tar det litt med ro.

Skrevet

bagen er pakket og klar, gjorde vel det i forrige uke tror jeg...

Har 23 dager igjen til terminen 5 februar, men tror nok jeg føder før!

Med førstemann fødte jeg 5 dager før, så det er ikke sikkert du må vente vet du.... Og med andremann var det hele 9 dager før termin, er vel innstilt på å føde om 1-2 uker jeg nå!

Lykke til da:)

Skrevet

Jeg har 16 dager igjen, og har ikke pakket jeg heller, men har litt tanker om hva jeg skal ha med, og har kjøpt shampoo, balsam og såpe som ligger i en skuff på badet for å slippe å ta med noe vått fra dusjen. Bor heller ikke så veldig langt fra sykehuset, så hvis det skulle skje noe nå, så regner jeg med at jeg rekker å pakke, og hvis ikke så får samboeren min komme med det jeg trenger.

Skrevet

Jeg todde fødselen var igang for 5 dager siden. Hadde rier i 5 timer, med 2 min mellom, da pakket jeg bagen.. Men så stoppa det opp gitt!! Men nå står bagen klar, det er 16 dager til temin. Jeg har hatt murring i ryggen å sterke kynnere i to uker nå.

Skrevet

Nei det er som du sier Moki, det kan jo godt skje snart...

Da blir det ukas "mål", hehe...

Skrevet

Jeg har tenkt, men ingenting klart enda(bortsett fra ørepropper!).

Skal begynne å pakke bagen denne uka, tenker jeg :o)

20 dager igjen i dag!

Skrevet

Ja det blir spennende å se hvem av oss som føder først! Skal du til Ahus? det skal jeg iallfall, vært der med gutta ine og er fornøyd med sykehuset.

Et tips er å kjøpe sjampo/balsam, intimvask, tannbørste/tannkrem og deo til deg selv. Pakk det ned i bagen med en gang, så blir det ikke glemt! det er liksom det siste man pakker, siden man bruker det så ofte. Da er det lett å glemme det når ting er i gang! Dessuten skal jo de hjemme også ha såpe osv når du er borte, så å kjøpe til seg selv på forhånd er litt smart!

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Ikke Ahus her nei, men St.Olavs.

Har vært på omvisning, og det nye Kvinne-barn senteret er jo bare flott.

Fine enerom enten det blir vanlig barsel eller barsel-hotell.

Bra tips det med såpe, shampoo etc...!!

Masse lykke til til deg også:-)

Skrevet

22dager ijen eg og HI...Eg har pakka bagen,selv om at eg isje tror eg komme t å føde før termin...Men eg har endel kynnere eg og...igår når eg satt å såg på tv-hadde eg 10kynnere i løpet av 20min!Men di va isje vonde,så eg blei kje nervøs :)

Gleder meg ihjel nå,nærme seg me stormskritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...