tuppa & litjmor Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Kjøpte en mobywrap da minsta var 2-3 uker gammel, men har egentlig ikke fått dreisen på dette ennå (nå er hun 9 uker). Synes ikke jeg får strammet den godt nok, så derfor tør jeg ikke bære henne uten å holde rundt henne. Hun liker veldig godt å ligge i den og jeg synes det er avlastende på armene å bruke den. Er det noen son har noen tips til hvordan jeg skal få det ordentlig til? Hvor stramt skal jeg ordne den når jeg tar den på? og skal stoffet være dobbelt? både i krysset og den tvert over magen... håper noen kan hjelpe:)
Mayken Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Fulgte det ikke med ett hefte med bildebeskrivelser på hvordan du skal knytte? Knytt det i hvertfall ganske stramt, det er jo elastisk og vier seg ut under bruk. Snuppa levde i mobywrap til hun var 9 mnd, da kjøpte jeg mei tai. Hun elsker å bli båret på. Hvis du lurer på noe kan du jo gå inn på forumet tettinntil.....er en .com adresse.
tuppa & litjmor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Takk for tipset om nettside:) Det fulgte med et hefte ja, må vel finne det fram og ta en sjekk på knytingen igjen... Det er vel også flere måter å knyte det på etterhvert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå