Gå til innhold

Redd for å sove(6mnd)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skriker og skriker som om han har vondt eller er redd. Vi har kjørt ferber på han om kvelden og det hjalp etter kort tid. Om natten kan han våkne og ligge og leke, men på dagtid er han altså mer eller mindre hysterisk.. Våkner i et sett og hyler! Lurer på å legge han inne noen dager/en uke og kjøre ferber på han på dagtid også, men er altså bekymra for om han er redd!!

Noen erfaringer/synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tok ferber på jenta mi også om kvelden og det gikk ganske greit...

fra at hun skrek hele tiden, hun var nok redd sengen.....til at hun våknet ofte, men sovner igjn når hun får tutten..og nå over lengre tid er det blitt veldig mye bedre.. våkner bare få ganger iløpet av natta nå.

så når jeg legger henne om kvelden går det helt fint!

men prøver jeg å legge henne i senga på dagen... klikker det fullstendig for henne....

jenta mi har alltid hatet å sove... ihvertfall på dagen...så min mening er at hun rett og slett ikke vil sove.... og derfor skriker hun så fælt...

om kvelden er hun så trøtt og mer innstilt på å sove at da er det greit..

så neste barn skal jeg ha en egen plass for soving på dagen og senga på natta......kan legge til at jenta mi ikke liker å sove i vognen hvis den står i ro.... ellers er det mange som legger dem i vogna og har den inne eller setter den utfor;-)

Skrevet

Han har aldri(og da mener jeg aldri) sovet i senga si på dagtid. Legges han inne på dagtid legges han i en egen gammel vogn vi har kjøpt for innebruk, enten på stua, eller med gardinene fra og lyset på på rommet hans. Jeg har holdt på og holdt på nå i 6mnd med denne dagsøvnen hans, og tenker nå at jeg vil "gi opp" og la han sove 2-3x30min. Er så møkkalei av vugging og trilling, trilling og vugging i ett kjør når han skal sove. Han er ikke direkte uthvilt når han bare sover 30min av gangen, men det er i hvert fall nok til at det går tålelig greit.. Han sover veldig godt første halvdel av natta(19 til mellom 01 og 03.30), men etter det sover han urolig og våkner en del, men er vant til å styre seg selv på natta når han ikke er sulten.

Skrevet

Til info: pjokken min sover sjelden mer en ca3x30 min på dagen. Har ikke gjort det på flere måneder, er 7 mnd nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...