Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hører så mange prater om at barnet har godt av og gråte litt i sengen, før det sovner... Jeg tør ikke det! Jenta mi har grått seg bort to ganger, og det var helt grusomt!! Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Da syns jeg ikke du skal la henne gråte seg bort! Jenta mi er 5 måneder nå, og vi fikk samme råd som deg da hun var på den alderen! Andre vil gjerne oppdra barna våre! Jeg angrer veldig på at vi stresset med det da hun var så liten. Hun var ikke klar for noen rutiner ennå, og trengte bare trygghet og nærhet! Det går seg til etter hvert. Først nå har vi gode leggerutiner og alt går som smurt........de trenger bare litt tid. Kos deg med henne isteden for å stresse med det enda! Hun blir ikke skjemt bort når hun er så liten. Det er hvertfal mitt råd, og ikke bry deg om hva alle andre sier, du vet best selv!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 jeg er ingen ekspert, men hun er vel litt liten til å bare la ligge å gråte. sønnen min gråt mye og jeg lot han ikke gråte så veldig lenge av gangen bl a av samme årsak som du har - gråt seg bort slik at jeg måtte riste han for at han skulle ta igjen pusten.når det gjelser å gråte seg bort har jeg hørt at det svært svært sjelden fører til død. men et tips er å blåse i ansiktet på barnet - da tar det kjapt igjen pusten. prøv det neste gang:)- lykke til
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 hvis du tenker på at hun gråter til hun "blir borte" og mister pusten - blås henne i ansiktet når det skjer, så trekker hun automatisk pusten og kommer tilbake! er skummelt når det skjer, men dette funker virkelig! ikke la henne ligge alene å gråte, man skal ikke la dem gråte seg i søvn når de er så små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå