tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 1 vekttall = 3 studiepoeng.
MammaMia123 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Hæ? Vekttall?? Hehe, skjønner ikke noe jeg!
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Da må du forklare litt mer om hva du lurer på.
MammaMia123 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Det står jo på de fleste bachelor studier at en må ha 180 studiepoeng. Hvordan vet jeg at jeg har det?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Nei, det står ikke at man må ha det. Det står at et bachelorstudium GIR 180 studiepoeng. (Et års fulltidsstudium = 60 studiepoeng)
meg & to små vampyrer Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Ja, du må ikke ha det. Kikk på opptakskrav om du lurer på hva du må ha av karakterer for å komme inn.
MammaMia123 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2008 Å ja.. Hehe. Ikke lest så grundig jeg da! Takk for svar da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå