stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 jeg er så stressa for tida...klarer ikke å slappe av og tro at alt er bra i magen min.. har du noen beroligende ord...ser d ut som at alt er bra? skal på ul på tirsdag..klarer nesten ikke vente...men gruer meg også er f.13.04.83
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 jeg fikk opp i kortene at du føler deg blindet,,,,,deretter la jeg på hvordan du får det etter ul.....og det går nok strålende.....for du fikk....et svært godt svangerskapskort....og et spesielt godt familie-økonomi kort.....så jeg tror du bare skal glede deg......men jeg er usikker på kjønn fortsatt..... kom opp både gutt og jente kort her......men ikke tvilling kort denne gangen......men jeg tror kanskje gutt selv om jente kortet kom først....så tror jeg det gjenspeiler et godt svangerskap.....begerdronnongen.....kjærlighet fruktbarhet og ofte ånelige aspekter......så lykke til alt går nok bra.....
stratosen_er mamma_ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 tusen takk nakedgun:) er såå godt å høre sånt... klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå