mine små alver... Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Sto opp i dag så hadde sambo tatt hele kjøkkenet...wow....inkludert vask av vegg flisene og benken(noe som er svært sjeldent)Han hadde også ryddet litt.Og nå er han ute å handler. Datteren vår på 4 år har støvsugd hele underetasjen og nå rydder hun på rommet for hun skal ha overnattingsbesøk i dag! Hun var helt oppsatt på å støvsuge helt selv.(hender hun kommer å spør om å få en "oppgave" av meg)får jo bare nyte det så lenge det varer da=) Må si det er greit å ha bekkenløsning med den hjelpen i hus=)
mine små alver... Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2008 ps..ikke daglig kost dette altså=)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Så deilig! Vet hvordan følelsen er når man våkner på mårran, også vet man at det står ting og venter, som må gjøres. Da er det så ufattelig deilig når det er gjort:) Egentlig skulle det bare mangle, men man har vel ikke lagt seg til den vanen at man forventer det av sambo. Jeg gjør ikke det ihvertfall. Også så flink 4-åring du har:) Håper resten av dagen din blir like deilig. God søndag!=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå