Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 har hørt dette,men er ikke sikker. gutten min har ikke kolikk,men det er jammen meg ikke langt unna tror jeg...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Har også hørt det jah. Du kan jo høre med legen din om de kan anbefale noen for deg. Har du prøvd med sukkervann og den småbarnskolikk greia du får reseptfri på apoteket????
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Ja det virker med kiropraktor. Første dattera vår hadde kolikk og gikk til kiropraktor med henne. Det forsvant ikke helt, men ble betraktelig mye bedre. Anbefales å prøve i allefall. Har hørt at akupunktur også skal hjelpe. Sukkervann hjalp ikke oss i det hele tatt. Noe på apoteket som heter minifom dråper. Har aldri prøvd det, men noen sier det hjelper. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 har prøvd sukkervann syns ikke det hjelper noe særlig...minofom kjøpte jeg i går så får se om det funker...men tror jeg ringer kiropraktor uansett i morgen
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hei. Begge mine barn har hatt kolikk. Første gangen ventet vi lenge med å prøve kiropraktor (flere uker, det var en helt forferdelig tid!!!!!). Etter 3 behandlinger ble førstemann helt fin. 2. gangen fikk vi hjelp nesten med en gang, og trengte kun 2 behandlinger. Da blei ho helt fin igjen. Vil anbefale det på det sterkeste.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Må legge til at kiropraktoren mente kolikk kom av en nerve i korsryggen som lå i klem (tror jeg...). Så han visste akkurat hvor han skulle massere =)
BlåklokkaVest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Kjenner flere som har fått hjelp av kiropraktor! Noen trenger bare et par behandlinger, men de fleste jeg kjenner har hatt 3 eller 4. Hvis du er i Bergensområdet kjenner jeg til en kiropraktor som har fått veldig mye skryt for arbeidet med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå