Gå til innhold

Sol Julia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synest dere er finest Sol JUlia eller Sol Julie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at det er lov å kalle barnet Sol??

Skrevet

Jada,er et helt vanlig navn det da;-)

Skrevet

Ja det er Lov å kalle barnet sitt Sol! Min tante heter Sol :)

Vanskelig å si hvilket navn som er finest. Synes de er fine begge to :)

Du får pøve å si de noen ganger så kanskje du finner ut hvilket du synes er finest ;)

Skrevet

Jo, mange som heter Sol. Men tror de fleste mødrene som velger dette navnet, har lest Isfolket, hehhe...

Tenkte på Sol første gang vi og, men la det i fra oss etterhvert...

Sol Julie/Julia synes jeg egentlig var litt tungvindt å si. Synes Julie alene er finest jeg:)

Skrevet

sol er helt jævlig. SLutt å kall ungene deres sol angelica og sol ditten og sol datten. Stakkars unger . julie/julia burde du bruke alene .

Skrevet

Takk for at du tok deg tid til å svare meg ano 14.55

Skrevet

Jeg synes det var fint :-) måtte "smake" litt på det først for jeg har ikke hørt den kombinasjonen før. Men tipper (kanskje) at bare et av navnene blir brukt etter hvert, av venner og sånn???

Skrevet

Syntes forresten at Sol Julie var finest men det er jo smak og behag :-)

Skrevet

Syntes ikke navnene passet sammen i det hele tatt jeg. Ble tungvindt. Liker ikke Sol spesielt godt heller. Men Julia og Julie er fint

Skrevet

Dette er jo 3 veldig fine navn, men kanskje helst hver for seg?! Sol Julie/a blir litt vanskelig å uttale, det føles som om at man må ta en pause mellom Sol og Julie/a, Det "flyter" ikke på samme måte som Eva Christine, eller Ingrid Sofie (tilfeldige eksempler). For å gi deg et eksempel på guttenavn, som klanger like "dårlig" (fy faen, nå føler jeg meg råtten, men det var du som spurte om meninger....), så kan vi ta Per Hans, eller John Kim.

Men dette er selvsagt MIN mening, -som sagt, nydelige navn i utgangspunktet, men vanskelig å si, rett og slett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...