Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 I går gikk jeg på do og da jeg tørket meg satt jeg med hele papiret fullt av litt tykt slim. Litt gelatinlignende hvitt slim med litt farge i. Omtrent en mengde som en barneskje. Var dette slimproppen tro?? Noen som vet?? Det har ikke kommet noe mere etter dette dobesøket...Men hadde veldig menssmerter i natt og nedtrykk?!? Noen som vet??
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2008 Er i uke 37+0 forresten...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Kan være =) Men det er som regel ikke noe tegn på fødsel, min gikk for flere uker siden, og jeg er 38+2 nå
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Hvor mye slim var det når din gikk??
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Sånn ca en spiseskje men kom litt nå og da noen dager etter og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå