Gå til innhold

Gikk slimproppen tro??Litt ekkelt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går gikk jeg på do og da jeg tørket meg satt jeg med hele papiret fullt av litt tykt slim. Litt gelatinlignende hvitt slim med litt farge i. Omtrent en mengde som en barneskje.

Var dette slimproppen tro?? Noen som vet??

Det har ikke kommet noe mere etter dette dobesøket...Men hadde veldig menssmerter i natt og nedtrykk?!?

Noen som vet??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 37+0 forresten...

Skrevet

Kan være =)

 

Men det er som regel ikke noe tegn på fødsel, min gikk for flere uker siden, og jeg er 38+2 nå :P

Skrevet

Hvor mye slim var det når din gikk??

 

 

Skrevet

Sånn ca en spiseskje :P men kom litt nå og da noen dager etter og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...