Gå til innhold

pass til baby..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når trenger vi det? skal til frankrike&spania i sommer, trenger vi egentlig pass da? trenger de id??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, da trenger du pass til ungen. alle skal ha pass naa. Leon fikk sitt da han var 3 uker gammel. :) Med passbilde og det hele. De trenger begge foreldrenes legitimasjon og underskrift, passbilde av barnet og foedselsattest.

Skrevet

Ja, da trenger dere pass. Alle skal ha eget pass nå, både liten og stor.:-)

Skrevet

hmm... lurer litt på om det er halv pris i vinter halv året...

vært å sjekke.

fødsels atest holder for barnet

Gjest irismor
Skrevet

Alle må ha eget pass, og nå har de senket prisene på passene.

Skrevet

Har lest på siden til politiet at alle barn må ha eget pass. Vet at begge foreldrene må skrive under på papirer, og at barnet/barna selv må være med når man skal bestille passet. Hvis den ene av foreldrene ikke er med må den andre ha med fullmakt fra den andre, samt kopi av legimitasjon. Begge foreldrene må fremvise legitimasjon. Man må også ha med passbilde (tatt mot hvit bakgrunn og hvor de ikke smiler...). Jeg leste ingenting om at man må ha med fødselsattest til barnet, noen som vet dette??? Jeg skal ned og bestille pass til barnet mitt i morgen, og har alt klart nå, bare lurer på om jeg MÅ lete etter fødselsattesten nå.

Gjest irismor
Skrevet

Vi måtte ikke ha med fødselsattesten. Fruen på passkontoret sa at de hadde direktekontakt med folkeregisteret så det var ikke nødvendig.

Skrevet

Tusen takk for svaret. Da gidder jeg ikke lete nå. :) Mente det var slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...