Gå til innhold

Falt i gulvet med et brak!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg med ett DUNK. Knerten hadde nemlig kommet seg ut av sengen, nå er det på tide å senke sprinkelsengen ja!

Huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd du ikke senket den før det gikk så langt da. Blir litt overasket over at foreldre ikke er føre var. Man kan vel se tegninga når de begynner å bevege seg litt mer og dermed ta forhåndsregler.

Skrevet

Der var du igjen ja, arrogante anonym. Pass deg, det går ofte en nemesis gjennom livet. Hovmod står for fall. Fall.

Skrevet

Ikke ment som arrogant. Men mener det jeg sier. Noe kan man forutse. Og at en baby i aktivitet må ligge i senket seng synes jeg er av de tingene som er voksenes ansvar å forutse. Seriøst. Ulykker kan skje, men vi må da tenke selv også. Ikke bli så forundret i etterkant over at de små utvikler seg fra en dag til en annen. Da mener jeg det er grunn til dårlig samvittighet. Kan ikke kalle det uhell da.

Skrevet

Oisann, siste anonym. Du vil nok få deg noen overraskelser i livet. Det er du skitredd for, det merkes på hele deg, men de kommer. Tror meg.

Skrevet

Og har du kjære anonym aldri gjort noe feil, dumt eller merket noe du burde ha merket før det var for sent ? Så imponert jeg er, så perfekte mennesker har vi her blandt oss !!Vi alle andre lærer jo av våre egne feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...