MamiMaribel Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 da jeg vasket doen isted... Da jenta vår var syv måneder tok jeg henne i å drikke vannet som av og til ligger i dobørsteskåla.... Da var det like før jeg tok kvelden!! Utrolig ekkelt!!!!!!!!!! Jeg så for meg grumsete, brunt bæsjevann, uhhhh....... Så det er ikke bare kjemikalier og medisiner man skal holde langt unna barn, hehe....-)) Heldivis ble hun IKKE syk - jeg hadde jo sett for meg en grufull infeksjon, sykehus og intubering i lange tider..... Så pass på dobørsten:-)))).
balsam Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 æsj...=( tror nesten jeg hadde kastet opp jeg da... =)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Æsj, skikkelig ekkelt ja. Toåringen min elsker å vaske doen. Må alltid huske på og holde døren igjen, hvis ikke kan du være sikker på at hun går inn og vasker doen med dobørsten. Heldigvis har jeg ikke sett at hun har gjort noe der enda..... ugh,
MamiMaribel Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 Min elsker også å vaske med dobørsten, noe hun ikke får lov til. Det spruter overalt, og det er fort gjort å få "dobørstevann" rett i fjeset. Æsj!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå