Gå til innhold

Da har jeg bestilt meg flybilletter...=D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal oppover til Nord-Norge i begynnelsen av mars, ei venninne av meg skal gifte seg. Blir kjempekjekt å se henne igjen, har ikke sett henne på sju år.. Kanskje jeg møter noen andre jeg kjenner oppi der oxo...

*kjempespent*

 

Men jeg må si jeg er nervøs for flyturen... Måtte booke fra to forskjellige flyselskap, for å få det billigst mulig.. Det vil vel si at jeg må plukke opp bagasjen min selv, og få den med videre...? Æsj, jeg har jo ikke peil... Har aldri flydd alene før! Og når jeg tenker etter, så har jeg ikke flydd på...Hmm...11 år... =/

 

Jeg med mine reisenerver, kommer jo til å være nervevrak for at alt kommer til å gå galt... =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyh! Jeg trenegr noen beroligende ord her altså, jeg holder på å få fnatt, selv om det er nesten to mnd til jeg skal reise... ;P

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg skal også reise om 2 mnd, men jeg finner ikke kortet mitt så jeg får ikke kjøpt billett!:-/

 

Jeg er også et nervevrak når jeg skal reise...spyr på forhånd.

Skrevet

Hehe, ja det er litt verre... Du får lete godt... Lagt det høyt oppe en plass kanskje?

 

Urk, jeg kommer til å spy i to mnd... =/

Skrevet

dette går bra, vettu:-)

 

(dessuten kan du sikkert få deg et sånt "Jeg-reiser-alene-skilt")

 

Blir sikkert kjempemoro:-)

Skrevet

Hehe, ja jeg tror jeg trenger det... Kommer til å springe rundt som ei forvirra vegglus... =/

 

Ja, det tror jeg på. At det blir kjempemoro. Gleder meg sinnsykt!

Skrevet

Skal du hitover,Silja?

Da er du hjertelig velkommen på kaffe!

:-)

Skrevet

Skal til Ramsund faktisk... Du vet sikkert hvor det er du? =)

 

Jeg drikker ikke kaffe, men tar gjerne et glass vann! Hehe ;)

Skrevet

Det er jo like borti svingen her!

Du får gi meg ett pip,så kan jeg guide deg :-)

Skrevet

Det går helt fint :) Jeg fløy første gang alene til Amsterdam for ca 3 år siden. Grua meg veldig for hadde aldri flydd alene før. I tillegg var jeg gravid. Men det gikk veldig bra da. Havnet ved siden av en mann som var veldig hyggelig å snakke med som jeg slo følge med til der folk kan vente på deg, så jeg var helt sikker på at jeg ikke gikk feil..hehe..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Det positive er jo at du reiser i Norge så da har du i alle fall kommunikasjonen i orden!

Skrevet

Hehe, såpass ja... Spennende! =)

Skal ha det i bakhodet =)

Skrevet

Hehe, ja... Går jeg meg bort, så skal det vel ikke være så vanskelig å gjøre seg forstått.. ;)

Skrevet

Ja... kjempespennende... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...