Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Skal oppover til Nord-Norge i begynnelsen av mars, ei venninne av meg skal gifte seg. Blir kjempekjekt å se henne igjen, har ikke sett henne på sju år.. Kanskje jeg møter noen andre jeg kjenner oppi der oxo... *kjempespent* Men jeg må si jeg er nervøs for flyturen... Måtte booke fra to forskjellige flyselskap, for å få det billigst mulig.. Det vil vel si at jeg må plukke opp bagasjen min selv, og få den med videre...? Æsj, jeg har jo ikke peil... Har aldri flydd alene før! Og når jeg tenker etter, så har jeg ikke flydd på...Hmm...11 år... =/ Jeg med mine reisenerver, kommer jo til å være nervevrak for at alt kommer til å gå galt... =/
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2008 Øyh! Jeg trenegr noen beroligende ord her altså, jeg holder på å få fnatt, selv om det er nesten to mnd til jeg skal reise... ;P
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg skal også reise om 2 mnd, men jeg finner ikke kortet mitt så jeg får ikke kjøpt billett!:-/ Jeg er også et nervevrak når jeg skal reise...spyr på forhånd.
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, ja det er litt verre... Du får lete godt... Lagt det høyt oppe en plass kanskje? Urk, jeg kommer til å spy i to mnd... =/
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 dette går bra, vettu:-) (dessuten kan du sikkert få deg et sånt "Jeg-reiser-alene-skilt") Blir sikkert kjempemoro:-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, ja jeg tror jeg trenger det... Kommer til å springe rundt som ei forvirra vegglus... =/ Ja, det tror jeg på. At det blir kjempemoro. Gleder meg sinnsykt!
esmase Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Skal du hitover,Silja? Da er du hjertelig velkommen på kaffe! :-)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2008 Skal til Ramsund faktisk... Du vet sikkert hvor det er du? =) Jeg drikker ikke kaffe, men tar gjerne et glass vann! Hehe
esmase Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Det er jo like borti svingen her! Du får gi meg ett pip,så kan jeg guide deg :-)
winneboo Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Det går helt fint Jeg fløy første gang alene til Amsterdam for ca 3 år siden. Grua meg veldig for hadde aldri flydd alene før. I tillegg var jeg gravid. Men det gikk veldig bra da. Havnet ved siden av en mann som var veldig hyggelig å snakke med som jeg slo følge med til der folk kan vente på deg, så jeg var helt sikker på at jeg ikke gikk feil..hehe..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Det positive er jo at du reiser i Norge så da har du i alle fall kommunikasjonen i orden!
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, såpass ja... Spennende! =) Skal ha det i bakhodet =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, ja... Går jeg meg bort, så skal det vel ikke være så vanskelig å gjøre seg forstått..
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 13. januar 2008 Ja... kjempespennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå