Gå til innhold

Noen som er sammen / har vært sammen med yngre menn...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og erfaringen er delt :)

Sett fra andres synspunkt var det ikke noe problem at det var 5 år forskjell i alder feil vei mellom oss. Heller ikke for oss i starten.

Men jeg ble sammen med en som var for uselvstendig og ikke hadde det ansvarsforholdet til seg selv og andre som han kanskje hadde hatt om han hadde hatt noen flere år på baken. La meg bare si at dette er nok veldig personavhengig også. Han er sånn fortsatt, nå 9 år senere.

Stort sett var det ikke merkbart at han var noen år yngre, men til tider så merket jeg det godt.

Nå merker jeg det veldig godt egentlig. Hans kamerater er først nå i ferd med å stifte familie og få barn, så for ham er det ikke noe morsomt å drasse på to store barn bort til kompiser. Dette gjenspeiler seg også i hans samvær med ungene. Det blir dessverre lite av det.

Men bortsett fra det som jeg betegner som personlighetsavhengig (umodenhet, lite ansvarsbevisst, etc.) så var det ikke noe problemer.

Skrevet

Eg er sammen med ein som er 4 år yngre (nesten 5 da han fyller år seint og eg tidlig). Det fungerer veldig bra for oss. Føler vi er ganske like, og han er ikkje ein utprega festtype. Rolig og ganske så ansvarsbevist. Og han er veldig flink rundt jenta mi (har berre truffe ho tre ganger forløpig). El. kommuniserer vi veldig bra, kan prate om alt, samtidig som vi kan vere litt barnslige sammen. :) Vi har det rett og slett godt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...