Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hva synes DERE er den perfektealdersforskjell mellom de to små? Fordeler og "ulemper"?! Her har vi en på 16 mnd og er foreløpig på "praten" om nr. 2;)
Regnbuens barn™ . Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har omtrent nøyaktig 3 år mellom mine to, og det er veldig deilig med tanke på at eldste er så selvstendig, det gikk uansett greit i starten siden den lille var så liten, men nå er hun 1år og krever masse, og da setter jeg stor pris på at eldste er så stor.. Vi vil og ha nr 3, men vi kommer nok til å vente ihvertfall slik at det blir ca 3år mellom, men så er jo også minstemann her i huset mye mer krevende enn førstemann.. hehe, så det kommer sikkert an på hva slags unger man får, og jeg ser de har glede av hverandre til tross for aldersforskjellen...(selv om storebror er frustret når lillesøster river ned alle lekene hans... hehe) Fordelene er helt klart at største er selvstendig, viser mer forståelse for at lillesøster krever mye oppmerksomhet, og kan hjelpe til litt... Og for noen kan tette sv skap være greit for å bli "ferdig" Ulemper må være at de er på et veldig ulikt motorisk nivå, ifht til lek og slikt, men jeg er ikke så plaget av det , de går fint sammen fordet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå