Gå til innhold

Vasker dere lammeskinn før bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Noen med erfaring fra bruk av lammeskinn? Barnet kommer jo tidvis til å ligge direkte på dette, så jeg tenkte egentlig vaske det - men er redd det blir "ødelagt". Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasket det ikke før det var nødvendig, men luftet det godt og lå på det selv noen netter for å få inn kjent lukt i det.

Skrevet

Flere?

Skrevet

Jeg har vasket mine lammeskinn

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med andre skinn, men jeg har fra Nøstebarn, og de skal ikke vaskes.

Skrevet

"nurk i magen" - hvordan ble det seende ut etterpå?

Skrevet

Jeg har skinn fra Nøstebarn og har ikke tenkt å vaske det nei. Lå også på det en natt ... deeeeilig. Lucky Baby :-)

Skrevet

De ble helt ok, det ene fikk antydning til litt krøller, men jeg bare børstet det. Jeg kjøpte mine på Barnas Hus, oh brukte parfymefri Milo vaskemiddel...

Skrevet

Må bare minne dere på at ull er selvrensende!!

Når de er helt nye trengs det bare og lufte de.

gamle ullposer og feller har sikkert ikke vondt av en rens...

Skrevet

Nei,har ikke tenkt å gjøre det nei....

Skrevet

Nei - vasker ikke. Har lufta litt i kuldegrader og ligget litt på det så det skal lukte "mamma" :-)

Skrevet

Kjøpte også et lammeskinn på Barnas Hus, et langhåret hvitt et. Det kostet 499 kr. Trodde det var en normal pris for saueskinn. Så var jeg på Ikea etterpå og kom saueskinn som så akkurat likedan ut, og kostet bare 169kr!!:P Har jeg gjort et bomkjøp da, eller tror dere det er forskjell på kvaliteten? På et fra Barnas Hus er det jo merkelapp med produsent osv. Det røyter også litt, det gjorde ikke det på Ikea..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...