mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Skal jeg sende forespørsel direkte til kk? (Bergen) Hva skriver jeg i brevet?
zadine Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg fikk kopi av epikrisen da jeg dro hjem fra sykehuset.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Fødselen min endte i ks, så har fått ut operasjonsnotat, men jeg vil gjerne ha ut alle de andre papirene. Bla fødselsforløo osv...
mammatil2barn Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Du bare skriver til de at du gjerne vil ha en kopi av journalen din tilsendt i posten. Husk å skrive ditt fulle personnummer i brevet. Adressen du sender forespørselen til er: Arkivet på Kvinneklinikken, Haukeland Universitetsykehus, 5021 Bergen. Du får en regning med når de sender deg journalen, tror den var på ca 70 kr. Veldig greit å lese gjennom journalen før neste fødsel synes jeg. Lykke til:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Husk underskriften din, ellers får du den ikke. Koster 70 kroner, rett adresse den over her.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk for svar! Da sender jeg et brev i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå