grå :) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 ser dere sier det er så dyrt, men hva koster det egentlig og hva får man for pengene? mine er ikke i skolealder enda så jeg har virkelig null peiling...
Odine! Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg tror det ligger på samme nivå som barnehage, men det er ikke søskenmoderasjon. Mitt inntrykk fra kollegaer er at det varierer veldig hvor bra SFO er, alt etter hvem som jobber der.
cheni Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg jobber som leder i SFO, og hos oss er prisen for full plass 2140 pr mnd. Det kan virke dyrt i forhold til barnehage, men SFOèr får ingen kommunal støtte. Når man tenker på at en barnehageplass i realiteten koster over 10000 kr er det kanskje ikke så dyrt alikavel...??? Hos oss går inntektene opp i opp med lønnsutgiftene, og skolen betaler vikarer, hobbyartikler, leker osv, osv.... Vi er mellom 4-6 voksene og det er 34 barn i gruppa. Vi har tid til å spille spill, leke og prate med barna, vi tilrettelegger for lekser og har også 45 min leksehjelp pr dag. Vi har sløyd, kjøkken, tur, forming og ballspillgrupper hver uke, og jeg syns at barna har et godt og variert tilbud.... Er det noe du lurer på så bare spør! )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 vi har halv plass på sfo (10 timer pr uke) og betaler 950 kr pr mnd.(mener jeg det var)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå