jordbær80 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Har tatt CB fredag og lørdag, med svak antydning til kryss. I dag tok jeg en CB-digital, og den lyser GRAVID!! Hadde ikke trodd at det klaffet denne mnd, for jeg har kun hatt litt murring nederst i ryggen. Tidligere pp har jeg hatt "alle" symptomer! Avslapping og romjulskos gjorde susen, og jeg hadde faktisk eggløsning på nyttårsaften!!
mom2agirlandaboy Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hurra og gratulerer så masse! Blir kjempeglad å høre om dere som blir gravid, det gir inspirasjon og håp :-) Jeg har IKM 16.januar, så dette blir en spennende uke. Lykke til i svangerskapet!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer!! Jeg ventet på denne beskjeden når jeg logget meg inn i dag. Det var hyggelig.
miobell Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Så gøy for deg - lykke til med graviditeten, kos deg med den voksende magen :-) Når hadde du IKM? hadde selv EL 30.12. Så du hadde ingen utpregede symptomer? hos meg stikker det periodevis nederst i magen, litt murring i ryggen og i periode tyngde i puppene (selv om de er små og ikke akkurat så tunge) ;-) håååååper har en CB digital liggende, men turte ikke ta den i dag.. Igjen masse GRATULERER!!!!!!!!!!! Hvor i landet er du fra forresten?
Truseprinsesse Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer så mye!! Så herlig da. Kos deg med magen.
jordbær80 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger. Er så utrolig dette her, men det har liksom ikke gått helt opp for meg enda. Samtidig så har jeg lyst til å fortelle det til alle i hele verden, men det er nå litt tidlig enda! Men må bare si at dette er et fantastisk bra forum! Selv om jeg ikke har vært så aktiv innpå her, så har jeg vært innom nesten daglig. Spesielt mellom EL og IKM. Har lært mye av alle erfaringer som blir delt! Miobell:Jeg har IKM i dag, og har ikke hatt noen spesielle symptomer denne mnd. Eneste er litt murring nederst i ryggen og til tider vondt i halebeinet når jeg sitter... Hører jo ut som du kan være gravid med de symptomene du har. Har du tatt en test?? Når er IKM? Gleder meg til å se resultatet av testen din!! Masse lykke til iallefall!! ..og jeg er fra Bergen!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Gratulerer så masse! Har vært spent på dine vegne siden innlegget ditt fredag.. dette gir meg masse håp! gøy å se det klaffer for noen.. Har ikke IKM før 24 Januar... laaang syklus...kjeeeedlig å vente... Har nå prøvd siden 30 Juli... Vil det si at jeg er i 6pp? Litt forvirra av alle forkortelsene her inne:) Lykke til hvertfall!
miobell Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 hei jordbær80 igjen, masse masse gratulasjoner til deg!!!! du går nok en kjempespennende tid i møte :-) IKM i dag. har en CB digital liggende og tenker å ta den i morgen tidlig før jobb.... skummelt!!! er så redd den skal vise negativ, noe som den selvsagt kan gjøre... men får ta d som det kommer. ikke store symptomer i dag, men har jo tatt det veldig rolig da litt tunge pupper, men elles ok... snakkes!!! *klem*
Bonnie & Clyde Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Weeeeeeeeeh!!! Gratulerer og lykke, lykke, lykke til videre!!!!!
ønske:) Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Åhhhh...så kjekt!!! Gratulerer så masse,masse!! Veldig kjekt at så mange egentlig vet at du er gravid...men så er det egentlig ikke så mange som vet det heller...siden her er litt "anonymt"!! Forstår at du vil si det til alle!!! Gled deg!!
Baby-i-magen Skrevet 13. januar 2008 #16 Skrevet 13. januar 2008 gratulerer så mye:) selv lykkelig gravid i uke 20:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå