Jannamor Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Min farmor har akkurat dødd, og jeg vil så gjerne dra i begravelsen. Kan man fly i uke 11? bare fra trondheim til bergen og tilbake igjen et par dager etter
mamma`n til nurk Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 ja, man kan fly frem til uke 38 innenlands.
Tredjemann på vei :D Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Selvfølgelig kan du det! Det er bare de siste ukene før fødselen at det advares mot å fly lengre turer, p.g.a at det blir vanskelig med en fødsel ombord i et fly:-)
Jannamor Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 aha!! så bra. Da kan jeg reise med god samvittighet... tusen takk
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg fløy i uke 6. Visste ikke at jeg var gravid engang da jeg:) er vel bare når man er høygravid man må passe på litt tror jeg..
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 jeg fløy til og fra brasil når jeg var 6 og 9 uker på vei! sitter no her gravid enda! så det går nok fint!
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Jada, jeg har flydd gjennom hele svangerskapet.. I uke 11 og 13 fløy jeg over hele Atlanteren (til USA). Og så har jeg flydd flere turer mellom Oslo/Stavanger. Sist jeg fløy var jeg i uke 35. Nå er jeg i uke 37, så da tror jeg at jeg skal holde meg på jorda til fødselen er overstått
Madde/sommergutt:) Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Det er på ingen måte farlig å fly i svangerskapet. Det eneste som e grunnen til at man ikke skal fly i slutten av svangerskapet, er for å unngå en fødsel i flyet... Er ikke farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå