Gå til innhold

Mange av dere som har byttet nick her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo om en del av dere da :)

Men lurte bare på hva grunnen er til at dere har byttet nick? Og da snakker jeg ikke bare om å legge til "med spire", "fødeklar" og alt det der bak, men totalt skiftet nick.

Var dere lei av nicket? Andre grunner? Eller bare rett og slett blitt kastet ut av Jordmor Siri og har måttet opparbeide dere et nytt rykte her inne?? Haha...

Jeg har aldri byttet nick. Syns det er greit at dere kjenner meg som den snille, gode, flinke-til-å-komme-med-råd, aldri-spydige, aldri-ironiske, tenker-aldir-noe-stygt-om-noen Turbotrollet :) For jeg har vel aldri vært slem mot noen her inne??? ALDRI!!!! Hæhæhæhæ... *rå latter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Byttet fordi jeg hadde lyst :) Og fordi dette nicket passer meg bedre, da jeg mest sannsynlig blir en ordentlig hockey-mamma!

Skrevet

Hehe, jeg byttet fordi jeg hadde et utrolig teit og dårlig nick når jeg meldte meg inn: "NyGravid med dårlig fantasi" hehe.

Skrevet

Det var endel dritt her inne en stund, og den gadd jeg ikke bruke tid på. Så jeg slettet profilen min. Og min elskede D ga meg jo nick egentlig... etter en viss samtale vi hadde nettopp her på BIM...

Derfor Japp.. etter den jappen jeg satt på når hun dreit på seg.. haha

men hvorfor spør du om det? tror du virkelig de som har blitt kastet ut eller har nytt nick av mindre stuerene grunner kommer til å svare deg??

Jeg er heller aldri slem, jeg kan bare ikke noe for at jeg blir litt vel engasjert og at ikke alle helt vet hvordan de skal stoppe meg når de først har startet!!! Så hva andre oppfatter meg som bak bokstavene her bryr meg vel egentlig midt der sola aldri skinner.. Selv om ingen med hånda på hjertet liker å bli mislikt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...