*tornerose* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Neste gang er d vår tur :-) :-) :-) Og når har dere neste IKM? Hadde vært kjekt å følge hverandre og oppmuntre hverandre :-) Håper d klaffer denne perioden :-) Lykke til alle sammen (",)
Lemis Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Heisann! Jeg fikk TR for første gang i dag etter MA:) Akkurat en mnd siden MA. Hadde ikke ventet at den kom så tidlig tilbake. Så nå er det bare hive seg i det:) har ikke prøvd å bli gravid enda for ville helst vente til TR kom tilbake. Har IKM ca. 7 februar. Når har du? Sååååååå spennende iiiik!!!!!
*tornerose* Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Hei Lemis :-) Veldig trist å høre at du har hatt en MA. Eneste positivt med d er at du vet at du kan bli gravid og det er nokså høye sjanser for ny graviditet ganske kjapt etterpå (har ei venninne som ble gravid på første forsøk etter MA) :-) Jeg har IKM den 10 februar (har en syklus på ca. 30 dager) :-) Åhhhh ja d blir kjempe spennende, eneste tida går så sinn sykt sent når en går sånn å venter.... Gleder meg til EL, da blir d MASSE KOZZZZ :-D
Trinea Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Hei;-) Jeg fikk TR på besøk onsdag i denne uken akkurat på dagen 4 uker etter MA. Har IKM 6 februar. Håper det klaffer ganske rask.. Vil så gjerne være gravid før jeg kommer til termindag for den forrige graviditeten. Lykke til, jenter!!
Lemis Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Da har vi alle tre IKM i uke 6 da!! Føles veldig lenge til, men det er jo litt spennende underveis med el-tester og lete etter graviditetssymptomer også Det var helt forferdelig å oppleve MA. Men nå har jeg kommet videre og ser fremover til neste graviditet. Trinea: Jeg fikk også TR tilbake på dagen etter MA:) Ser ut som vi ligger helt likt an. Hvor langt på vei var du?
Går for gull Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Slenger meg på med ikm i uke 6(leeeenge til...) Tanta sa takk og farvel i går kveld, så da er det bare å sette i gang å prøve. Er i 3 pp jeg nå. Synes veldig synd på dere som har mistet i MA, håper virkelig dere lykkes!!! Er det noen av dere som har barn fra før?? Jeg er så heldig å ha en liten sønn på 14 mnd:) Han satt allerede i 2 pp. Merker jeg allerede stresser litt nå, selv om jeg vet det er dumt... hehe.... Har vel el ca rundt den 22 denne mnd, og ikm den 5 feb... Flere rundt den datoen?? Lykke til jenter!!
litamora Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Tante kom i dag, ikke så god på denne regninga jeg, ettersom jeg fikk fjerna spiralen på torsdag, fersking altså. Når regner man da (gjenomsnittlig) at man har eggløsning? føler meg litt ute av trening
*tornerose* Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2008 Åhhh så kjekt at vi er flere som venter IKM i uke 6 :-) Da må vi holde hverandre med selskap i den laaaaange ventetiden :-) Blir spennende dette :-) Til dg går for gull: Ja jeg har er så heldig å ha 2 vidunderlige prinsesser fra før. Ei jente på 4 og ei jente som snart fyller 2 :-) Så dette er forsøk på vårt 3 kjærlighetsbarn (og siste regner jeg med) :-) Blir travelt med 3 tette, men kjekt oxå (ikke minst for dem) :-)
Lemis Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Så kjekt at flere har IKM uke 6:) De det klaffer for kan hoppe inn på 1.trim sammen. Jeg er også så heldig å ha en gutt på 2 år. Ble gravid allerede i 2pp.
Isopora Gravid♥ Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Fikk mensen på lørdag som forventet :/ Men neste pp skal det gå vår vei jenter! Jeg har nok ikm uke 6 jeg også går inn i 6 pp nå. Lurte på om jeg skulle prøve no salviete eller hostesaft.. noen som har prøvd det eller skal prøve? Lykke til, til alle
Går for gull Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har ikke prøvd noe jeg. Skal det funke med hostesaft?? Ja, ja skader vel ikke å prøve... hehe. Hvor selger de salviete?? Er det helsekost el apotek? Er litt stressa, men ikke så ille at jeg har tatt ibruk kjerringråd enda... kommer nok det også hvis det tar lang tid å bli gravid.... Forrige gang satt spira uten at vi helt gikk inn for det. Er vel helst da det skjer tenker jeg, når man er avslappet og rolig:) Fint at vi er flere som kan følge hverandre framover!!! Godt å ha noen å snakke med selv om jeg ikke er her inne så ofte. håper på mye sengekos framover nå.....
Går for gull Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Hvor gamle er dere her inne forresten?? Jeg er snart 28, og samboer er 31.
litjpia73 Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Fikk TR i går og har sannsynligvis 35 dagers syklus så IKM blir vel da 16. februar. Blødningene mine er litt rare etter at jeg hadde en MA i nov så jeg er ikke så kjempeoptimistisk for kommende syklus. Men det ser ganske normalt ut nå og jeg satser selvsagt for fullt og krysser fingrene :-)
Lemis Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Har litt rar blødning denne gangen jeg også. Første mens etter MA og blør veldig mye. Blør vanligvis veldig lite og har syklus på 26 dager..Hadde heller ingen symptomer å å få mens! Har vanligvis vondt i magen og ryggen og får alltid kviser dagene før... Jeg er forresten 27 år og mannen min 26. Stå på jenter!!! Denne pp skal vi klare det:) Det er nå godt å ha Tante rød på besøk, så vet en ivertfall at alt er normalt og kan sette i gang. Skal begynne med el-tester første dagen TR takker for seg. Egentlig skal det være 0 % sjanse for å kunne bli gravid første dagen etter TR, men leste om en som skrev her inne at hun faktisk hadde blitt det.... LYKKE LYKKE til folkens!!!! Vi må holde hverandre oppdatert:)
Venter på 3_de spire Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Heisann!! Her er også tanta på besøk. Hun kom 4 dager før forventet denne gang. Har hatt 32 dagers sykluser siden jeg tok ut spiralen i september, men nå var den bare 28. Så vet ikke helt hva jeg skal gå utifra denne mnd...? Lykke til alle sammen! Har blitt spådd at jeg skal bli gravid i februar, så da krysser jeg fingrene for oss alle sammen! klem
*månestråle* Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 hei på dere. Tanta på besøk her også. Har IKM ca 8 februar. Lykke til alle sammen. Satser på at det er vår tur neste gang:) Jeg er foressten 28 år, og dette blir den andre prøveperioden etter ma i oktober.
*månestråle* Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 tror jeg også skal teste ut salvie te, men hvordan er det den virker egentlig? når skal man drikke den, og hvor mye?
*tornerose* Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 14. januar 2008 Hei igjen :-) Jeg er 27 og mannen min 33 år :-) (svar til dg går for gull) :-) Til alle IKM uke 6 ere: JA denne gangen er d vår tur!!!!! Skal begynne kozzzen med en gang tanta sier takk for sg (prøve på sex hver dag)... hihi :-) Masse lykke til jenter.... noen som har forslag på hvordan vi skal få tiden til å å gå frem til testing og IKM :-)??? (jeg har jo 2 små jenter heldigvis som opptar mye av tiden min pluss jobb, hus og mann..... men allikevel........... må innrømme at tankene går mye på at jeg ønsker meg så veldig en liten til)... Jeg har 2 venninner som nettopp har blitt gravid og vil så gjerne slå følge med dm også :-) D blir iallefall en spennende tid framover jenter :-) Håper vi ALLE tester positivt om et par ukers tid :-) *klem lillemy*
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 Hei. Får vel slenge meg på her jeg også! Siden jeg er friskmeldt til å begynne prøving igjen nå! Fikk mensen i dag etter en MA for 4uker og 5 dager siden. Har egentlig ingen anelse hvordan syklusen min kommer til å bli nå, men om den er som normalt så har jeg vel ikm den 10 februar.?. Vi får vente å se. Har forresten en datter på 4 år, jeg er 23 og sambo straks 24.. Lykke til alle sammen!!!!!!
*tornerose* Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. januar 2008 Hei mei&mi :-) Jeg har også IKM den 10 februar (kozelig) :-) Trist å høre om din MA, får håpe du snart blir gravid igjen :-) Krysser fingrene for dg!!!!! Har en datter på 4 år jeg oxå (hææææærlig alder) :-D
Dorry:) Skrevet 14. januar 2008 #21 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Slenger meg på her jeg også...har ikm ca 6-7 februar..prøver pergokur nå,siden jeg har hatt så uregelmessige sykluser..er i min 5 pp(ikke så intensiv prøving men)...Noen som har erfaring me pergotimekur? jeg er 23 og samboeren min er 27 d er vår første prøving på baby:)gleder oss veldi..håper d ikke tar for lang tid....merker jeg er helt opphengt i å bli gravid...bra d er mange som har ikm i uke 6...mange som venter samtidig..lykke til alle sammen:)
Isopora Gravid♥ Skrevet 14. januar 2008 #22 Skrevet 14. januar 2008 Så bra å være flere som kan følge hverandre igjennom neste pp Jeg er 22 og sambo 28, vi prøver på vårt første barn 6pp. Jeg tenkte å prøve hostesaft og salvie te. må finne mere ut av hvordan de forskjellige skal brukes. kjøpte salvie te på helsekosten i dag. Gleder meg til å bli ferdig med tante rød!
temine Skrevet 14. januar 2008 #23 Skrevet 14. januar 2008 Her kom tanta i går, og fyttirakkern hvor hun kom og!! Blør og blør. En normal ob fylles opp på en time. Har aldri hatt så stor blødning før jeg. Ordentlige smerter i magen og. Minner om den gang jeg mistet egentlig. Kan jo ha vært noe tidlig på gang, eller det kan være slik fordi dette er min første ordentlige mens etter pilleslutt. Håper det gir seg snart. Det eneste dumme er at mannen er bortreist tre dager i min mest fruktbare periode....får satse hardt før og etter;) Lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå