Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er det noe man kan gjøre for å få sterkere mer effektive rier? Har hatt regelmessige sammentrkninger og vondt siden igår kveld, tror de dabbet av litt mens jeg sov, men er som før nå. Er 13 dager på overtid og hadde nesten 1 cm åpning for 4 dager siden.
BlåklokkaVest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 De fleste jeg kjenner sverger til å gå tur! Gå så fort du klarer! Ville tatt noen med meg på en slik tur vel og merke.... :-) .....og en mobiltelefon :-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Er selv 9 dager på overtid og har samme problemet. Har hatt rier/sterke kynnere i ei uke. Skal prøve klyster først ( fikk hos jordmor) evt lakserolje for å få litt fart i ting. Bringebær kapsler , konsentrert skal vist også være hjelpende for å få effektive rier....Stå på ! Vi er fler som har det på samme måte!
Siivi Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Lakserolje anbefales isje...hold dg langt vekke fra d..kan ødeligge hele fødsel-opplevelsen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå