Gå til innhold

Kan det være for mye spark og bevegelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 28, og kjenner babyen stort sett hele tiden, bortsett fra de timene jeg sover. Springer ofte på do, og når jeg da legger meg igjen er det aldri stille. Kjennes nesten ut som det er en desperat kamp med 2-3 stk der inne. Glad for at jeg kjenner liv altså, men begynner jo å tenke på om det kan være noe galt når jeg ser andre skriver de kjenner liv noen få ganger om dagen osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på samme måte. er i uke 25. og kjenner hele tia. Fotballspiller hu her skjønneru:)

Så jeg er ikke beskymra :)

Skrevet

Jeg har også en fryktelig aktiv krabat i magen. Må være en fotballspiller.. Kjenner spark hele tiden. Spesielt når jeg setter meg ned. Men han har begynt å sparke endel når jeg er oppe og går også... Så det liv hele tiden.. Men vi får prøve å nyte det istedet. Er selv i uke 26 nå..

Skrevet

er 23 uker på vei å har det akkurat på samme viset....

Skrevet

Jeg har det slik jeg også. Er i uke 23 (tror jeg) og det sparker hele tiden nesten. Og når han ikke sparker, hikker han.

Hadde det slik med min første også, hun var ekstremt slitsom mot slutten.

Skrevet

Jeg har det også sånn! Tell trivsel er det noe som heter!!! Når babyen har nok energi til å sparke og kose seg, er dette et godt tegn.. veldig veldig rolige babyer _kan_ få for lite energi/næring fra blodet ditt og vil da ikke ha nok overskuddsenergi til å bedrive all denne sparkingen... den vil da bruke opp energien til organutvikling og å legge på seg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...