Gå til innhold

Rart.. :)

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så rart at målet er så nærme nå... Jeg har sittet her på bim å telt dager... 200, 150, 100, 50, 40, 21 osv.. Også nå er jeg plutselig snart ved målet... (Mest sannsynlig 3 dager igjen til ks) Helt merkelig.... Kunne glatt gått i 9 månder til tror jeg.. For det er jo så hærlig å være gravid.. Jeg stor koser meg jeg.. Blir litt vemodig ved tanken på at svangerskapet snart er over.. Blir rart når det blir tomt inni magen.. Greit at jeg jo har småttisen på utsiden, men uansett... Jeg kommer til å savne de koselige dultene på innsiden.. Også den struttende magen som jeg jo har blitt vant til å se... Helt rart dette. Har ikke helt gått opp for meg enda. Går rundt å ser på alle babytinga, og vet at noen snart skal bruke de.. Men klarer ikke helt å skjønne det......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Har vært noe en har tenkt på og sett frem til lanagt der fremme. rart å innstille seg på at nå er tiden snart her! 10 dager til termin, men det kan jo egentlig skje når som helst! Men jeg for min del gleder meg veldig til å bli ferdig med det hele, for skal bli deilig slippe en del plager. Men spent på om jeg kommer til å kanskje savne de deilige bevegelsene inni magen! Er jo så koselig når han sparker! Men gleder meg veldig til å holde ham i amene nå! Bare så rart at det faktisk har kommet til vår måned nå! :o)

Skrevet

Jeg har nesten ikke hatt noen plager heller, så alt har vært bare fryd og gammen.

hatt litt hofte/bekkenplager nå på slutten, + noe sånn småtterier, så jeg har hatt et kjempe fint svangerskap..

Merkelig at det er vår måned ja... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...