Gå til innhold

ROXY klær, er de små eller store i str.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Kikker litt på Ebay :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde kanskje satse på M da, siden jeg bruker S til vanlig?

Skrevet

Jeg kan ikke bruke Roxy fordi det er for smått (og som du vet, jeg er jo bælfeit:p)

Så det er godt mulig det lønner seg.

Kanskje dra og prøve et eller annet sted i morra? De har det på Factory Outleten i rosenkrantzgata iallefall...

Skrevet

Vet det er åpnet en ny ganske stor butikk på Sandvika Storsenter også. Mamma kommer en tur på mandag, kanskje jeg får overtalt henne til å dra dit en tur :)

Det var så masse fint på Ebay, og så billig! Pengene mine flyr vel rimelig fort når jeg først bestemmer meg for å handle tenker jeg...

Skrevet

Stemmer det, den ser veldig ålreit ut selv om jeg aldri har giddet å gå inn. (er så nedtur å måtte spørre om "har dere ikke LITT større?" )

Den ligger rett etter FoodGarage (eller rett før, avhengig av hvilken vei du kommer fra)

Snik med deg muttern dit, det er lurt. Og det er jo SALG der!!!

Skrevet

Det hadde jeg helt glemt! Har vært uten bil så lenge, og å komme seg opp og ned fra denne toppen her er ganske slit med barnevogn! Kanskje jeg kommer over noen kupp der og. Har ikke vært inne der jeg heller, men ser ut fra utsiden som de har mye fint :)

Skrevet

Nå vil JEG på storsenteret... Detta var dårlig gjort;)

Skrevet

Hehe jeg og! Har nesten ikke kjøpt noe på salg. Eneste jeg har funnet i butikkene etter jul var NHL joggebukse, smekke og sokker til mini. Men til gjengjeld var det skikkelig kult da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...