♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Var tidligere innom en side der de hadde tilbud på skinnposer men kommer ikke på hva siden het... noen som vet?
Solmamma Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil anbefale barnashage.no sin!! Kjempedeilig, økologisk, på tilbud og kjempefin!! Den har glidlås på begge sider slik at den kan åpnes helt opp, mye lettere å få babyen i posen, og lett å lufte om det blir for varmt (når man skal inn i butikk f.eks!)
Lillegutt og jeg Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil anbefale babykos.no! De har diverse tilbud på poser! Og jeg vil også sterkt anbefale den "gammeldagse" saueskinnsposen, og ikke den nymoderne skinnposen med glidelås. Det blir kaldt i glidelåskanten, særlig når du bruker posen i sportsvogn (ikke bag) i vinterværet/kulden her i Norge... Det er såklart praktisk med glidelås dersom man er mye på shoppingsenter eller lignende, men jeg liker å gå tur i frisk luft og gjerne også når det er kaldt! Har gammeldags skinnpose til lillegutt, og han er aldri kald. Ligger bare med strømpebukse og en tykk ullgenser i posen (6 mnd) nå. I skinnposen med glidelå (har det også) må jeg ta på ekstra klær og helst legge et pledd rundt bena for å unngå kulden fra glidelåskanten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå