samsons mamma Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Utrolig så fort tida er gått. Går nå inn i mitt 3 semester og fødsel er rett forute- Syns det var igår at jeg fant ut av at jeg var gravid og om 12uker er det slutt. Gleder oss masse:-)
gulda Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Velkommen! Får håpe siste trimester også går fort! Blir deilig å få babyene våre. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå