rolly Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 er forkjøla ja og vondt i haslen men har mista smaksansen,noen som har ett råd om det er mulig å få den kjapt tilbake?hehe skal på kinaresturang å kina mat er det beste jeg vet kjedelig å ikke smake smaken uhuhu
makkapakka med spire Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 ÅÅÅ det er så kjedelig.. Jeg mister ALLTID smaksansennårjeg er forkjøla.Sist det skjedde var selvfølgelig i julen.. Hos meg bruker den å være borte i ca 2 dager, og jeg har enda ikke funnet noen løsning på hvordan jeg skal få den raskt tilbake igjen. Prøve å bruke nesespray for å løse opp litt iallefall. Håper andre har noen geniale råd??
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Nesespray hjelper litt, STOOOOR dose rett før middag. Og kjør på med skikkelig smakssterke retter, så kjenner du sikkert noe:)
rolly Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2008 ja det er drittkjedelig hadde bursdag i går så vi skal en gjeng ut å spise på kinaen her da jiiipppi morsomt,men skal prøve med en stoooooor dose nesespray jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå