M&guttane Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Litt rart dette nå som vi virkelig prøver å bli gravid og skal sånn smått begynne å tenke på ferie. Hva om vi blir gravid nå i januar/ februar- kanksje ikke så lurt å bestille sydenbillett eller den 3 ukers lange båtferien vi kunne tenke oss.. Hva skal dere gjøre? Noen andre som har båt?
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 jeg har allerede bestillt sydentur til Mallorca i juli. Er i 1 pp nå, men får ta det som det kommer...
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Alle ferier kan avbestilles med avbestillingsforsikring, er du høygravid innen den tid, eller legen fraråder deg å reise, så får du refundert billettene. Hvis du mot formodning IKKE skulle være gravid da, eller kanskje bare et par mnd på vei ville det jo være kjipt å gå glipp av en flott ferie.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 vi bestillte tur i går:) til Den dominikanske republikk:) blir karibien på oss:) vi reiser 2 mars.. blir borte 2 uker.. gleder oss kjempe masse.. håper jeg er gravid innen den tid:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hvis jeg ikke skulle bli gravid innen vi reiser, så kanskje jeg blir det i løpet av ferien???
AO3 Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Hehe, jeg tenker det samme... Masse tid til å kose seg i ferien!
White*Angel Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Ingen av oss har førerkort, så det blir vel hyttetur på oss tenker jeg=) Billig iallefall=)
princessheidii Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 vi har bestilt oss tur t kypros i juli...d æ lure på da,e om nånn har erfaringa m eog vær gravid i syden?kan d vær nå behagelig me varmen,kvalmen osv..?d som e da,e at vi ska bynn og prøv snart,men æ veit itj når æ ska lsutt me ppillan.....nånn som har nånn råd?
Viktoriana Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Kan jo ikke sette livet på hold mens man prøver. Vi har også bestilt ferie. Ville jo være trist å verken få ferie eller kul på magen. Og kan man ikke reise pga. graviditet så er jo ikke det verdens undergang. Å være gravid i "syden" kan være helt greit det om man tar hensyn til det. Ikke noe jeg ville anbefalt i 1. trimester kanskje. Men 2. trimester kan være en god tid - ingen kvalme eller tyngdeplager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå