Gå til innhold

Hva tenker dere om ferien da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt rart dette nå som vi virkelig prøver å bli gravid og skal sånn smått begynne å tenke på ferie. Hva om vi blir gravid nå i januar/ februar- kanksje ikke så lurt å bestille sydenbillett eller den 3 ukers lange båtferien vi kunne tenke oss..

Hva skal dere gjøre? Noen andre som har båt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har allerede bestillt sydentur til Mallorca i juli. Er i 1 pp nå, men får ta det som det kommer... :)

Skrevet

Alle ferier kan avbestilles med avbestillingsforsikring, er du høygravid innen den tid, eller legen fraråder deg å reise, så får du refundert billettene. Hvis du mot formodning IKKE skulle være gravid da, eller kanskje bare et par mnd på vei ville det jo være kjipt å gå glipp av en flott ferie. :)

Skrevet

vi bestillte tur i går:)

til Den dominikanske republikk:) blir karibien på oss:) vi reiser 2 mars.. blir borte 2 uker.. gleder oss kjempe masse.. håper jeg er gravid innen den tid:)

Skrevet

Hvis jeg ikke skulle bli gravid innen vi reiser, så kanskje jeg blir det i løpet av ferien??? :)

Skrevet

Hehe, jeg tenker det samme... Masse tid til å kose seg i ferien! :)

Skrevet

Ingen av oss har førerkort, så det blir vel hyttetur på oss tenker jeg=) Billig iallefall=)

Skrevet

vi har bestilt oss tur t kypros i juli...d æ lure på da,e om nånn har erfaringa m eog vær gravid i syden?kan d vær nå behagelig me varmen,kvalmen osv..?d som e da,e at vi ska bynn og prøv snart,men æ veit itj når æ ska lsutt me ppillan.....nånn som har nånn råd?

Skrevet

Kan jo ikke sette livet på hold mens man prøver. Vi har også bestilt ferie. Ville jo være trist å verken få ferie eller kul på magen. Og kan man ikke reise pga. graviditet så er jo ikke det verdens undergang.

Å være gravid i "syden" kan være helt greit det om man tar hensyn til det. Ikke noe jeg ville anbefalt i 1. trimester kanskje. Men 2. trimester kan være en god tid - ingen kvalme eller tyngdeplager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...