Gå til innhold

Fler som har opplevd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at babyen er tett i nesen uten at den er snørrete? Litt urolig for at det er mandler eller alergi eller no sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har vært tett i nesen om natta siden fødselen..er visst normalt har jeg hørt..

Skrevet

Min har akkurat vært forskjøla og ikke noe rennende nese, men bare tett.. men HS sa at vi kunne legge en bok under madrassen på senga, under hode hans og da pustet han lettere..

Skrevet

Vi har klosser under beina på senga(hodeenden). Da er det lettere for de å puste hvis de er tette og så tetter det seg ikke så lett:)

Skrevet

her var gutten tett i nesa i nesten ett år. Kom fort i forbindelse med tenner her da, men nå er han over 1 år og puster helt fint med nesa. Som andre over her har nevnt, hev hodeenden av senga gjene med noen klosser eller noen bøker. Kan også spraye med saltvann (miwana) rett før leggetid.....

Dersom det kan være allergi vil du merke at det kommer og går i spesielle forbindelser som f.eks ved nærvær av katt eller hund osv....HS sier de ikke kan "garantere" allergi / astma iallefall før barnet er 2 år gammelt.

Ikke bekymre deg, det går helt sikkert fint :)

Skrevet

takk for innspill... da uroer jeg meg litt mindre jeg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...