Gå til innhold

Sønnen min bare sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 2 mnd nå. Han bare sover og sover og sover.. I natt sov han fra 2245 til 0815. Da fikk han litt mat også sovnet han igjen til kl 11. Nå har han fått mat igjen og nå er det ikke lenge til han sovner igjen. Han har noen timer sånn ut på kvelden hvor han er våken i noen timer, men han sover så mye..

Andre som har unger som er slikt?? Er dette normalt i en alder av 2 mnd?? Vet at spebarn sover masse..

Lurer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,det er helt normalt ;) La han sove,dette tar han garantert igjen når han blir større,hehe ;)

Skrevet

Hehe.. han gjør vel det :) syns bare andre sine er mer våkne enn min. Skal vel bare være glad han sover så jeg får gjort andre ting :) Nå sover han igjen på trappa. hehe

Skrevet

Ja, sånn var min eldste og. Fra hun var 3 uker.

Sov gjennom bleieskift og maten og.

Men de tar det garantert igjen. Kos deg og sov du og.

Skrevet

min er så vidt våken til og få mat. Da er han så sulten at han gulper i seg maten. er litt våken så sovner han igjen.. i går kveld var han sulten og trøtt på samme tid så han åt og gråt samtidig. .hehe.. ikke lett og skjønne helt hva han vil til tider :)

Skrevet

Lillemor var sånn til hun var sikkert 5 mnd.. Nå er hun 7 og sover hele natten fortsatt og vel så det, men er bittelitt mer oppe om dagen.

Veldig deilig,....

storebroren sov ikke mer enn et par timer i strekk før han var 20 mnd. Det var slitsomt og frustrerende.

Skrevet

japp, min gutt er også 2 mnd og er helt lik=) sover mye på dagtid for så å være våken noen timer på kvelden/natta=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...