Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Er det skadelig for fosteret og sove på magen?? Jeg er 16 uker på vei, og sover ofte på magen, pga ryggplager, kan dette være skadelig for fosteret eller gjør det ingenting??
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Det blir ubehagelig for deg lenge før det blir ubehagelig for babyen. Jeg begynner å slite nå, er 25 uker i morgen. Men hvis jeg trekker opp det ene benet så hjelper det på
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Takk for svar:) Er litt ubehagelig nå, pga ømme pupper, men ellers går det bra enda¨, så da sover jeg på magen så lenge jeg orker jeg:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 et tips: når jeg er hos naprapat (er i uke 28) ligger jeg på magen med en fast "pute" under bekkenet. Magen kommer da ikke i klem (enda...) og jeg vil anta at for dere mage-sovere burde vel dette fungere fint. Ordn deg til med noen faste puter og sov i vei...
mamman t o.a Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 jeg har ikke sjans,er 16 uker på vei,og kjennes ut som jeg kveles når jeg ligger på magen.... men jeg har vel aldri vært den som sover spessielt godt på magen heller da....
gullegget Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Det er nok ikke farlig, jeg blir uvel og det er veldig ubehagelig å ligge på både mage og rygg 16+3. Begynner å lure på om jeg er lenger på vei.. Så kroppen sier nok i fra når du ikke kan ligge på magen mer.
Brummeline3barnsmor Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 jeg er 23+1 å sover ennda delvis på magen...men den ene benet trekkt opp...Det blir ubehagelig for deg lenge før d er skadelig for babyen.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Hei! Jeg elsker å sove på magen, men babyen sparker med en gang jeg prøver meg. Gjør ikke vondt altså, men siden han sparker og ikke gir seg tør jeg liksom ikke... Får vondt på høyre side av magen hvis jeg ligger på ryggen så her blir det bare på siden. Ikke godt i lengden. Hadde dere evnt brydd dere om spark? Er det et signal om at han ikke liker det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå