babymaje Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 ..TITANIUM BABY X5? Har kikket på denne vognen på nettet, på toffeliten.no, men finner lite info på den. Kan ikke finne noen mål/vekt, er den god å trille? også på grus? Blir veldig glad om noen har kjennskap til denne vognen og vil dele det med meg. Eller om noen har noen andre merker som ligner på denne og som ikke er altfor dyre.. Skal ha vogn til minstejenta på 2år, så vil ikke legge alt for mye i vogn nå.. Og Basson Polo og Golf? Takk for all hjelp.. babymaje
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 jeg har en liten handy quinny zapp til datteren min på snart 2 1/2 år som koster 1700 kr Den har jeg brukt myyyyyye tar LITEN plass i bilen og kjempegrei å ha med på en rask handletur på butikken.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Vi har også en zapp. Har kjøpt kurv og nett til den på ebay. (Betalte, hmm 1200-1300 for den i sverige, vogna altså, tror det var tilbud, men den er genial).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå