☆Anonymia☆ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 en sa til meg at om du vil gå ned i vekt så trenger du ikke ta inn på helsestudio å trene deg syk 7 dager i uka,7 timer om dagen (litt overdrevet, ja),men om du går 30 min-1 time hverdag så er det nok.. stemmer dette ?
___ Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Om du faktisk går i 1 time hver dag i brukbart tempo og fortsetter å spise det du spiser nå, vil du sikkert gå ned i vekt hvis du ikke er serlig aktiv nå.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Anbefalt treningsmengde for voksene er minimalt 30 min daglig, så det stemmer.
Kludrepluten Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jupp. Det stemmer nok det. Om du går 1 time hver dag vil du fort merke forandring, samtidig som du går sakte, men riktig ned i vekt. Når du trener får du mere overskudd og dermed orker du mer, så får du en bonus der også!
☆Anonymia☆ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 ok kult =) kan det gå under kategorien trening da ? hiihi =)
babymaje Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Om du går raskt og ikke rusler tur, går det som trenenig. Men ideellt bør man også trene noe styrke, mere muskler = større forbrenning..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hvis man i tillegg ikke styrer unna oppoverbakker og trapper, får man litt ekstra trening på tur ) Trapper er jo så klart lettest uten vogn, hehe... Men både oppoverbakker og trapper er fin rumpetrening :-D Og man forbrenner ekstra med kalorier )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå