AnneM. Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er invitert på fest den 1. mars!!! Det er selvsagt moro med fest, men dette er en "kom sexy og pent kledd"-dresskode, og jeg føler meg som en julegris etter ... jula. Er det mulig å gå ned 5 kilo og få strammet opp armvedhengene og magen (og rompa og lårene, og....) innen da???? Hvordan bør jeg spise og trene for å få til å bli "sexy og pen" når jeg mest av alt føler meg som en sacco-sekk fylt med boller. TIPS til krisehåndtering mottas, både juks og hardt arbeid må til...
Jenny-penny Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Kjære deg! Ta sol, spis grønt og godt, gå deg en lang tur hver kveld, ikke spis etter kl 18. Mest av alt, IKKE heng deg opp i dette! Ett nytt antrekk, solarium og hjemmehårfarge gjør susen! Vil du stramme op litt, kjøp deg en pilates video og følg den en 30 min hver kveld! Lykke til, det blir så bra så)
ZamZam Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Sexy behøver ikke å være åletrangt, lårkort og utringet. Det mest sexye en kvinne kan finne på er å ha god selvtillit.. Ergo, tren for å få et bedre forhold til kroppen din, prøv å øk selvtilliten, ta deg en time til frisøren og ha på deg noe du er konfortabel med..
grå :) Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 skal være litt grei og ikke si det jeg tenker, men hva med helelr å jobbe med selvtilliten? 5 kilo er ikke akkurat all verden og det finnes mye fint i hold-in
AnneM. Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 hmmm... hva tenker du....? (nysgjerrighet er en sjarmerende sykdom)
petite fleur Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 5 kg på nesten 3 mndr tror jeg går helt fint!;-) Det som har funket for meg tidligere (den gangen jeg hadde viljestyrke, he he) er å trene minst 3 ganger i uka og å kutte kraftig ned på karbohydratene. Dvs bytte ut brød, knekkebrød, potet, ris og pasta med henholdsvis speltbrød, rugsprø, div grønnsaker, villris og fullkornspasta. Også ligge unna søtsakene sef;-) (unntatt lørdager...ellers hadde jeg blitt koko)
Skottland Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Self-tan er alltid bra. Velg et sexy-antrekk som inkluderer et korsett. Ny hårsveis/hårfarge er alltid fint, ta oppmerksomheten vekk fra problem områdene. Sminke er vel et godt gammelt triks. Men best av alt er å begynne og trene. Det er fortsatt lenge til 1. mars, så det meste er mulig. Hvertfall 3 kg burde være innen rekkevidde. Men det er ikke vekten som er det viktigste, men du får hvertfall strammet opp litt. Hvis det er en trøst, så tenker nok flesteparten som fikk den invitasjonen det samme som deg.
~sjiraff~ Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 5 kg til 1. mars er ikke noe problem å få til på en sunn og bra måte. Spis ca 14-1500kalorier pr dag og tren )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå