Gå til innhold

Noen som har Quinny Freestyle her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med vogna? Får jeg plass til en voksipose i den? Når det står at målene på den når den er sammenlagt er: 92 x 69 x 56 cm, hva vil de si? Regner med at den er 92 cm lang, men hva betyr de andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en, både ny og gammel modell,men var overhode ikke fornøyd med den nye modellen. Solgte den nye og tok heller i bruk den gamle igjen...

Den nye modellen veltet bakover, når jeg la vesla i soveposisjon.. Måtte stille vogna opp mot en vegg for at den ikke skulle velte. Men kan hende det var en feil på akkurat min vogn. Forhåpentligvis er det gjort forbedringer på dem, hadde av de aller første som kom jeg.

Det er en veldig smal vogn, er ikke så sikker på om det er så veldig god plass til voksipose i den. Og den tar stor plass sammenslått.

De målene som er oppgitt er nok lengde, høyde og bredde.

Skrevet

Vi har og vi er kjempefornøyde med den. Kjøpte den for snart 3 år siden og skal nå ta den i bruk til lillebror i magen.

69 cm tipper jeg er bredden og 56 cm må være høyden sammenslått.

Vi har aldri hatt problemer med at vogna har tippet sånn som mange andre sier. Og vi har brukt den nesten daglig fra snuppa var 6 mnd til nå i sommer da hun var nærmere 3 år.

Du får fint plass til voksipose i sportsvogna, em tror ikke det går i dreamybagen.

Skrevet

jeg hadde den også i fjor, men solgte den etter et års bruk. bagdelen var grei. da var den stødig. Men bagdelen er liten. får ikke plass i voksipose inni der, heller ikke i sportsdelen. måtte bytte til sportdelen da sønnen min var4 mnd gammel. gikk greit siden den har full liggestilling. han var jo ikke særlig tung enda. Da han begynte å bli 8 mnd oog utover var vognen utrolig klett og tippe. etterhvert ville han se utover, da gikk det ikke ann å ha stelleveske på vognen, ellers tippet den rett og slett. måtte ha den inntil en vegg som hun lykketroll sier. Tippet to ganger på bussen. vognen har også veldig smal sittedel. veldig liten bag under vognen. stor sammenslått også. kalesjen bråker innamari når man tok den ned eller opp. den er også veldig bred mellom hjulene også. Dette var en 2007 modell. Så har ikke blitt noen forberedning på de vognene.

Det er mine meninger.

Skrevet

må man ta av bøyla da hvis man skal ha plass oppi voksiposen?

Skrevet

Jeg trenger ikke dramybagen, for jenta mi blir 1 år i mars så trenger en god vogn som tar liten plass i bilen. Fint at jeg får plass til voksiposen;)

Skrevet

Ja, kunne ikke bruke bøyla med voksiposen.

Skrevet

Jeg var absolutt ikke fornøyd med den vogna..solgte den etter 3 mnd...

Tok større plass i bagasjen enn vi antok...var tildels vanskelig å slå sammen, utrolig liten bagplass, lillegutt begynte å få det trangt allerede etter 3 mnd..noen voksipose var det slett ikke plass til (da ble det trangt da) Sportsvogndelen så veldig simpel ut..

Den var god å trille pga de vendbare hjulene..elllers så var det ikke mye + med den vogna...

Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyd!

Har brukt vinterposer både av typen dunpose og en som er som voksiposen. Ikkeno problem, vi bruker også bøylen på.

Har aldri opplevd velting heller.

Skrevet

Jeg er fornøyd med vogna, bruker den til andremann nå.

Ingen velt på oss - vi har brukt sittedelen mot oss... Synes den har tålt slitasje godt (ingenting har gått i stykker eller ser slitt ut), og jeg opplever den ikke som spesielt mye smalere enn andre vogner vi har brukt, sett og prøvd.

MEN, jeg synes den tar STOR plass i bilen - den er bred på "bakhjulene" (69cm er nok bredden). I min lille bil må den demonteres helt. Av med alle hjul... Pes!

Det er en rimelig vogn. Stadig på tilbud er den og. Og til den prisen mener jeg det er mye vogn for pengene!

Men om vi skulle hatt en ny en nå, ville jeg valgt OTH eller Easywalker. Har en Easywalker søskenvogn som vi elsker. "Problemet" med disse er at sportsvogndelen ikke er mulig å snu mot deg.

Skrevet

Vi har den.. Superfornøyd..

Har Quinnypose i ,og nå i vinter har vi brukt en teutonia fleecepose inni der igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...