januarbaby:-) høygravid Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Hei! jeg bestillte slikt bellaband fra alexi som man visttnok skulle kunne bruke de vanlige klærne lengre. Men jeg ble skuffet... synes det var ubehagelig og til tider stramt og vondt å ha dette på... så så det egentlig bare teit ut. Jeg hadde også rett str så ubehaget skulle ik komme av feil str. Mulig dette produktet ik var noe for meg,men jeg ble skuffet... Noen andre med erfaringer???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå