~sjiraff~ Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 BringebærBLADkapsler ) Det skal være bra for livmora. Og det skal kunne gjøre fødselsforløpet enklere og kjappere.
Labambie Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg tør ikke ta mine jeg.. En ting er jo ettersmaken.. Hehe! Hel grusomt.. Men 2 dager etter jeg begynte ta dem fikk jeg svangerskapsforgiftning. Har sikkert ingen sammenheng i det hele tatt, men jeg orker ikke en gang tanken.. Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå