Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 .. til jeg skal møte på sykehuset :oS Skal inn å ta total hysterektomi. Er på en måte veldig rolig, men allikevel regner jeg med at nervene vil komme i løpet av det døgnet som er igjen til operasjonen... Satser jo på at alt går greit da... ) Blir tøft å være borte fra jentene da. Men det går vel sikkert greit det og. Pappa'n bruker å ha kontroll når han må... ;o) Noe av det tøffeste etterpå er vel å unngå å løfte mini... Men, må bare være flink å unngå det...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 vet ikke hva total hysterektomi er for noe da, men lykke til uansett, det går nok fint=)
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Ønsker deg masse lykke til....... Skal tenke på deg ;o)) Ikke helt med på hva du skal der i dag..... Fortell?? Hva er hysterektomi.
grå :) Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 lykke til i dag. det skal nok gå helt fint. misunner deg ikke akkurat
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2008 Det stemmer som noen sa lengere ned her, fjerning av livmora med alt...
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2008 Er vel mest pga voldsomme blødninger etter jeg fikk mini... Har prøvd med hormonspiral i et år, men har i lengere perioder hatt mensen annenhver uke ... Ikke å anbefalt :oS
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2008 Takk grå Gleder meg ikke til selve operasjonen og tiden rett etter, men når det får gått en tid, tviler jeg på at jeg vil angre )
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Huff, ja jeg kan skjønne at du er klar for å få fikset på det! Tvi tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå