Devil in disguise Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Idag har jeg fått sove frempå helt til jeg våknet av meg selv !!!!!! Herlighet så deilig ! Jeg er i det daglige en små sliten mamma til en 3 åring som har fått det for seg at å stå opp i 5 tiden om morningen er tingen.... Jeg jobber full tid på en skole i ukedagene og tar ekstra vakter i helgene for å få økonomien til å gå irundt. Igår kveld tilbød besteforeldrene hans å ha ham på overnatting + hele formiddagen idag. Bedre gave kunne jeg ikke fått nå. Hipp hipp hurra for alle snille besteforeldre som hjelper oss slitne småbarnsforeldre i hverdagen !
manonym Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Slenger meg på denne! Er alene nå siden mannen min jobber offshore, og gutten vår ble syk dagen etter han reiste (typisk, også min første dag i jobb...). Så igår var vi en tur hos mine foreldre for å bytte stue, da fikk jeg meg en times lur, pluss en dusj!!! (hadde ikke fått dusjet siden begynnelsen av uken pga sykdom +++ så gjett om det var deeeeilig!)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Så deilig da :-) Vi syntes også det er deilig å få en kveld for oss selv av og til, men det blir såå slitsomt når ungene er i urytme en hel uke etterpå, hehe.. Besteforeldre er ofte litt FOR "snille" hva leggetid angår, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå