Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Nedpress... Ditt barn ligger der nede og gjør seg klar;)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Det kan også være bekkenløsning. Jeg har fått konstatert det og det gjør vondt ved skambenet når jeg går.
~sjiraff~ Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Det er nok bekkenløsning. HAr hatt det slik noen mnd. Men det blir ikke verre hos meg, så da går det greit. Ligg med en pute mellom beina om natta, det hjelper på.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 kan det være bekkenløsning selv om jeg ikke kjenner det i ryggen, bare i skambeinet?
Axus' girlfriend Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 ja, det er ganske individuelt hvordan det oppleves. Bekkenet ditt har tre ledd, og et av de er på forsiden av bekkenet (skambeinet).
vipsen*en av hver* Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har bekkenløsning og kjenner bare smerten fremme på skambenet/lysken på venstre side..
MamiMaribel Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Ja, det kan være bekkenløsning selv om du bare kjenner det fremme. Jeg har det sånn, og har bekkenløsning. I starten av graviditeten kjente jeg mest bak i ryggen, men nå kun foran og nedover sidene av beina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå