Gå til innhold

Skjønner ingenting jeg.... (beklager detaljene)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte tankene for noen....

Hadde siste mens i mndskifte november-desember. Sluttet på p-pilla da. Etter ca 3 uker kom det litt antydninger til blod på papiret når jeg tørket meg etter å ha vært på do. Trodde kanskje det vare begynnelsen på ny mens, ettersom jeg hadde sluttet på pilla. Men det kom aldri noe mer blod, ikke i trusa heller, kun på papiret når jeg tørket meg. Det varte i ett par dager. Festeblødning?

Så skulle jeg da ha hatt mensen i begynnelsen av januar, ingen mens har kommet ennå, og jeg testet negativt i går...

Kan jo være at jeg har veldig uregelmessig mens nå etter at jeg slutta på pilla da, men har aldri vært så sen før....

hmmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt med uregemessig mens etter at man slutter på pilla.

Skrevet

jeg slutta på pilla i januar 2006 og det er først nå jeg har fått regelmessig mens. jeg fikk mensen på dagen når jeg skulle før jeg sluttet, så ikke bekymr deg enda du :)

Skrevet

Vi er nesten i samme båt lego, bortsett fra at jeg ikke har sett snurten av TR. Ikke noen små blødning heller. Er ikke gravid enda heller. Har hatt pause en gang før og da tok det 9 uker før jeg fikk mensen igjen...

Så jeg har enda noen uker igjen å vente! Men håper selvfølgelig at de kommer snart. :)

Skrevet

Jeg har vært litt av og på pilla det siste året pga en operasjon, så jeg skjønner at kroppen kan bli litt "utafor" pga hormonene, men jeg har aldri vært så mye på overtid før...

jeg får bare smøre meg med tålmodighet da se... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...