Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 skal på visning på et nydelig hus etterpå,som ligger landlig til og perfekt for barn. Men det er 20 min hver vei når både jeg og mannen skal på jobb,og vi jobber til ulike tider og kan derfor ikke samkjøre. Ikke ledig plass i barnehagen i nærheten der heller,men kommer muligens en ny der til høsten. Hadde dere vurdert det? Huset er bare helt som jeg drømmer om;-)
☆Monkey Business☆ Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Nei, jeg bruker 20 min å kjøre til jobb....det går helt fint:)
Gjest mphs Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg syns 20 min er lite og de som har det er heldige. Ville ikke tenkt på det engang om jeg likte huset.
LizzyG Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde absolutt vurdert det ja. Trodde de fleste hadde litt pendlervei jeg. I mine øyne er 20 min ingen ting.
Odine! Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Med mindre man bor like ved jobben, er 20 min minimum av hva man bruker på reisetid til jobb. Synes jeg. Lykke til med huskikking.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Vi er nok bortskjemte skjønner jeg;-) I dag har vi henholsdvis 2 og 5 min;-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 20 min er ingenting! Vi hadde 30-40 min før og var kjempe fornøyd. Nå har mannen min en time! DET er lang pendle tid! (Jeg har slutta å jobbe)
BettyBoob Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 20 min er jo ikke noe! er heldig hvis jeg brukte mindre enn 30 min til forrige jobben min... hadde det ikke vært kø hadde det tatt 10 min max... go for it
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hadde gubben hatt 20 minutter, så hadde jeg vært sjeleglad! han bruker godt over 1 time på jobb! (litt avhengig av trafikken)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 20 minutt er lite, det. Sambo bruker omtrent det til jobb... før hadde jeg 1.5 time hver vei (3 busser...) DET var kjipt det...
skorpionfruen Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Hehe jeg mener at 20 min ikke kan kalles pendling, det er å kjøre til jobb det. Jeg går på skole og må kjøre over fjellet, det er ca 8 mil en vei. Da nærmer det seg pendling
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Jeg bruker 1 time til jobb pga kø inn og ut av oslo, 20 min er INGENTING hehe
Alba44 Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Det syns jeg ikke er lang tid, nei. Akkurat passe i grunn
~sjiraff~ Skrevet 13. januar 2008 #15 Skrevet 13. januar 2008 20 minutter er ikke mye i det hele tatt:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 13. januar 2008 #17 Skrevet 13. januar 2008 Om du har bil så er det vel greit.
Mrs. Bouquet Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 Syns 20 min. i bil alene hjelper til for å våkne skikklig og omstille seg i arbeidsmodus er passelig. Definisjon på pendling: Pendling brukes om jevnlige arbeidsreiser fra bolig til arbeidssted, vanligvis mellom et område med spredt bebyggelse inn mot en by og et bysenter. Begrepet brukes om dagpendling eller ukependling, avhengig av avstand og kommunikasjon mellom bolig og arbeidssted
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 13. januar 2008 #19 Skrevet 13. januar 2008 jeg bor nesten midt i sentrum, alikevel bruker bussen min 20 min i rushen ;o))) Slå til ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå