Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har fått resept på mini-pillen Cerazette som kan brukes når man ammer. Men når begynner man med pillene? Det er 10 uker siden fødselen og jeg kan jo ikke vente til 1. menstrasjon. Jeg kan kanskje bare begynne hvilken dag som helst? Glemte å spørre legen. Og er det vanlig å få mensaktig blødning mens man går på denne pillen? (Virker ikke sånn når jeg leser bruksanvisningen)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hei:) Bruker Cerazette og gjort d i halvannen mnd nå. 4 mnd siden fødsel. Jeg bare på en dag og fulgte pila på brettet, og har ikke fått tilbake mensen etter fødselen enda. Har selv ikke opplevd å ha blødninger, men d er visst ikke uvanlig å få d.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jordmor sa til meg at jeg bare skulle begynne med den med en gang og ikke vente på en blødning. Man kan få mensen ja med denne, men er like vanlig å ikke få den. Har selv hatt den en gang og blødde som bare det.
Snupi27 Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 du kan nok bare begynne nå med engang, jeg fikk hvertfall beskjed av legen min at jeg kunne begynne med engang jeg fikk den =)
Snupi27 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 glemte å si at jeg fikk en liten blødning når jeg startet på brettet. det er 5 mnd siden jeg startet på den og hakke blødd siden
Krokka og prinsessa Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Jeg blødde i ett sett i to måneder. da slutta jeg med den, og blødningene slutta......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå