carmelasoprano har født:) Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har fått noen store flekker på stilongsen, noen som vet hvordan jeg kan få bort det uten å ødelegge fibrene?
Kludrepluten Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Vasker det på maks 40 grader, du kan til nød gå opp til 50 uten at det blir ødelagt (om du har mulighet på ullprogrammet) Har også noen lyse T& T undertøy som har fått flekker, men det får nå bare være slik. Heller flekkete en ødelagt. Lært meg nå at jeg kjøper kun mørkeblått :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå