Gå til innhold

Nå trenger jeg virkelig litt svar her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8 + 4 i dag, og føler meg SÅ hoven har jeg vel kommet til, i magen!! Litt sånn som rett før man får mensen, venter liksom bare at man skal begynne å blø.... Uff, nå må jeg si at jeg er litt bekymret her!!!

Kan det rett og slett bare være livmora som begynner å bli forholdsvis stor?? Kjennes litt sånn også...

Takknemlig for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra jeg var 7-8 uker på vei så var jeg så hoven i magen at mine vanlige bukser var håpløse.. Så gikk med "slafsebukser" i noen uker til den livmora flyttet seg over skambenet, da var jeg rett og slett nødt til å investere i noen mamma bukser! Var så ubehagelig med stramming over magen at jeg ble dårlig av det!

Det kan være at dine andre indre organer hovner litt og livmora hovner en del!

Var iallefall det for meg :-) Om det kan hjelpe littegrann..

Skrevet

Takke takk!!! Nå føler jeg meg litt bedre :-)

Uff, har jo vært gjennom dette en gang før, men utrolig hvor mye man glemmer på et par tre år...

Skrevet

Jeg var også veldig oppblåst i begynnelsen av svangerskapet og orket ikke bukser som strammet. Tror dette er helt normalt.

Skrevet

Var det litt tidligere i sv.skapet jeg også,men så hadde det gått over... SIkkert derfor jeg ble litt bekymret!! Er liksom litt øm samtidig,men klart, når livmora vokser så blir det litt ømt...

TUsen takk for oppmuntrende svar!!!

:-)

Skrevet

Ojda!!! Da kan jeg vel slå meg til ro med at dette er vanlig da.. hehe

Er liksom sånn: Begynte jeg å blø nå??? Uff, ikke veldig artig! Men er nok bare meg som er overbekymret!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...